Bismillahirohmaanirrohiim

Bismillahirohmaanirrohiim,,

Lafal basmalah sengaja saya tuliskan dalam blog saya ini,, pertanda awal mula ketika saya memutuskan untuk berhijrah dari blog saya yang lama.

Banyak alasan kenapa saya perlu berhijrah dari blog yang lama ke blog yang baru,, salah satunya adalah perubahan. Perubahan dari diri ini, perubahan dari hal yang paling kecil hingga hal yang paling besar. Perubahan dari bermula insan yang buruk kemudian menjadi insan yang lebih baik lagi (Insya Alloh).

Semoga blog yang baru bisa memberikan nafas kehidupan yang baru bagi saya. Semoga segala yang saya tulis di dalam blog ini membawa kebermanfaatan bagi teman sekalian.

Leave a Reply

